fbpx
Eurochem
Aegean Rent Logo
Andreas Pitsoulis

Νέο Σεμινάριο – Διαχείριση Κρίσεων στο Καθαριστήριο

Γιατί να παρακολουθήσω το Σεμινάριο Διαχείριση Κρίσεων στο Καθαριστήριο?

Οι πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνουμε, επηρέασαν όλες τις επιχειρήσεις στον κόσμο, χωρίς να εξαιρούμαστε από το σύνολο αυτό. Η απότομη μείωση του τζίρου των επιχειρήσεων μας, σε μια περίοδο πλήρους λειτουργίας, μας οδηγεί σε ένα αβέβαιο μονοπάτι. Ακόμη και εάν μετά από ένα μήνα αρθούν όλα τα περιοριστικά μέτρα που έχουν ληφθεί. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η κρίση που δημιουργήθηκε από τον νέο Κορωνοϊό COVID-19, δοκίμασε και θα συνεχίζει να δοκιμάζει τις αντοχές μας, ως επιχειρηματίες. Ειδικά σε έναν κλάδο όπου, ο καθένας μας, θα μπορούσε να μετατρέψει την οποιαδήποτε απειλή, κατά το δυνατόν, σε μια ευκαιρία, προκειμένου να λειτουργήσει προς όφελός μας. Πόσο επαρκή ήταν τα μέτρα στήριξης που πήραμε ως επιχειρηματίες; Πόσο ευέλικτοι τελικά είμαστε; Πόσο προνοητικοί μπορούμε να γίνουμε;

Η αβεβαιότητα του μέλλοντος μας οδηγεί σε μια συνεχή επαγρύπνηση. Σύντομα όλες οι επιχειρήσεις και η κοινωνία, θα επανέλθουν στους ρυθμούς τους. Κάτι θα έχει αλλάξει. Τίποτα δεν θα είναι όπως πριν. Είναι λοιπόν ευκαιρία, να διδαχθούμε από τα προβλήματα και να μάθουμε κάτι καινούργιο! Και ακόμη καλύτερα, να μάθουμε κάτι καινούριο, που αφορά την ενασχόληση στον κλάδο μας, στην επιχείρησή μας. Τη στάση και τη μεθοδικότητα που πρέπει να λειτουργούμε. Την κοινωνία την ίδια και τη συμπεριφορά της, που πλέον θα έχει αλλάξει άρδην.

Η πανδημία του νέου Κορωνοϊού είναι μία κατάσταση κρίσης! Το σεμινάριο που διοργανώνουμε επικεντρώνεται στην Διαχείριση Κρίσεων σε μία επιχείρηση. Δεν θα μιλήσουμε γενικά για οποιαδήποτε επιχείρηση, αλλά για την Διαχείριση Κρίσεων σε ένα Στεγνοκαθαριστήριο, σε ένα Ταπητοκαθαριστήριο ή σε ένα Βιομηχανικό Πλυντήριο.

Μην κάθεστε απαθείς, μοιρολογώντας, με απαισιοδοξία, την τύχη σας. Εγγραφείτε τώρα, στο νέο μας διαδικτυακό σεμινάριο, εξ αποστάσεως, με θέμα Διαχείριση Κρίσεων στα Καθαριστήρια (Στεγνοκαθαριστήρια Ταπητοκαθαριστήρια Πλυντήρια).

Σεμινάριο Διαχείριση Κρίσεων 1

Η νέα αυτή κρίση χτυπάει με ένταση την καθημερινότητα των επιχειρήσεων, του κλάδου μας και βλέπουμε τους άλλοτε σταθερούς, για την τρέχουσα περίοδο, τζίρους μας, να μειώνονται ραγδαία!

Πάμε να μάθουμε τρόπους, πρόβλεψης, προετοιμασίας και αντιμετώπισης τέτοιων καταστάσεων. Καταστάσεων κρίσεων! Πάμε να μάθουμε να διαχειριζόμαστε τέτοιους είδους κρίσεις.

Το σεμινάριο Διαχείριση Κρίσεων στο Καθαριστήριο απευθύνεται σε:

  • Ιδιοκτήτες ή/και διαχειριστές Στεγνοκαθαριστηρίων
  • Ιδιοκτήτες ή/και διαχειριστές Ταπητοκαθαριστηρίων
  • Ιδιοκτήτες ή/και διαχειριστές Βιομηχανικών Πλυντηρίων
  • Ιδιοκτήτες ή/και διαχειριστές Laundry λιανικής
  • Ανθρώπους του κλάδου που ψάχνουν πληροφορίες και τρόπους προετοιμασίας, πρόληψης και αντιμετώπισης Κρίσεων σε επιχειρήσεις του κλάδου μας

Ύλη - Σεμινάριο Διαχείριση Κρίσεων σε επιχειρήσεις καθαρισμού κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων

  1. Ανάλυση επιχειρηματικού περιβάλλοντος
  2. Παράγοντες που επηρεάζονται σε μια Κρίση (όπως η πανδημία του νέου Κορωνοϊού)
  3. Στρατηγική Διαχείρισης Κρίσεων (όπως η πανδημία του νέου Κορωνοϊού)
  4. Άμεσα μέτρα λήψης
  5. Επόμενες ενέργειες μετά την κρίση
  6. Ερωτήσεις – Απαντήσεις

Οι ενότητες του σεμιναρίου και το υλικό, σχεδιάστηκαν ώστε να είναι προσαρμοσμένα στο αντικείμενο δραστηριοποίησης του Κλάδου μας, σύμφωνα με τα διεθνή πρωτόκολλα.

  • Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, θα αποσταλεί, στους συμμετέχοντες, το υλικό που θα συζητηθεί, σε αρχείο pdf.
  • Οι συμμετέχοντες μπορούν να αποστέλλουν απορίες ή ερωτήσεις και μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος.
  • Ανάλογα το ενδιαφέρον, θα διοργανωθεί σε δεύτερη φάση, μία ανοικτή συζήτηση επάνω στα θέματα που αναλύθηκαν στο συγκεκριμένο σεμινάριο.

Σεμινάριο Διαχείριση Κρίσεων 2

Διάρκεια & προγραμματισμός - Σεμινάριο Διαχείριση Κρίσεων επιχειρήσεων Καθαρισμού κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων (ιματισμός, χαλιά, καναπέδες, κλινοσκεπάσματα χονδρικής)

Το σεμινάριο θα διαρκέσει 6 ώρες και θα γίνει σε 2 μαθήματα των 3 ωρών μέσω της πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων CISCO WEBEX.

Το πρώτο τμήμα θα ξεκινήσει από τα μέσα της άλλης εβδομάδας. Με πιθανές πρώτες ημερομηνίες, 22/4/2020 & 23/4/2020 και μάλλον απογευματινή ώρα τύπου 17:30 με 20:30. Η οριστικοποίηση θα γίνει μέχρι την Τρίτη 21/4/2020.

Κόστος - Σεμινάριο Διαχείριση Κρίσεων επιχειρήσεων Καθαρισμού κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων (ιματισμός, χαλιά, καναπέδες, κλινοσκεπάσματα χονδρικής)

  • Αν είστε ταμειακά ενήμερο μέλος ενός από τα οικονομικώς τακτοποιημένα σωματεία μας, το κόστος συμμετοχής είναι 40 ευρώ, με απλή απόδειξη χορηγίας, προς την Ομοσπονδία μας.
  • Αν δεν είστε μέλος ενός από τα σωματεία μας, το κόστος συμμετοχής είναι 50 ευρώ, με απλή απόδειξη χορηγίας, προς την Ομοσπονδία μας.

Διαδικασία συμμετοχής

Οι ενδιαφερόμενοι, θα πρέπει να μας στείλουν, στο email της Ομοσπονδίας (panelliniaomospondia@gmail.com), ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας από εδώ , γράφοντας στο Θέμα, Συμμετοχή στο Σεμινάριο, τα παρακάτω 5 στοιχεία.

Στοιχεία αίτησης συμμετοχής στο σεμινάριο

  1. Ονοματεπώνυμο
  2. Τύπος επιχείρησης (Στεγνοκαθαριστήριο, Ταπητοκαθαριστήριο, Βιομηχανικό Πλυντήριο, Laundry λιανικής)
  3. Περιοχή έδρας
  4. Τηλέφωνο επικοινωνίας (κατά προτίμηση κινητό)
  5. Αν είστε ή όχι, εγγεγραμμένοι σε κάποιο Σωματείο μας

Προσοχή! Τα τμήματα θα καταρτισθούν με την σειρά που θα δηλωθούν οι αιτήσεις ενδιαφέροντος. Επειδή δεν υπάρχει δυνατότητα παράλληλων τμημάτων, οι πρώτοι 25 θα συμμετέχουν στο πρώτο τμήμα και οι κάθε επόμενοι 25, θα μπαίνουν σε κάθε επόμενο τμήμα που θα δημιουργείται.

Όσοι στείλουν το email εγγραφής στο σεμινάριο, θα λάβουν με απαντητικό email την διαδικασία αποπληρωμής και οδηγίες συμμετοχής στην τηλεκατάρτιση του τμήματός τους.

Επιμέλεια : Σκλήρης Γιώργος

Comments are closed.